Förändring

Har fått lite kommentarer om att jag inte skriver så ofta. Något som jag tappade någon gång under lumpentiden. En tid då jag var rädd att skriva något som skulle strida mot den svenska tigern. 

Nu är jag dock ute i det civila mörkret som mina befäl brukade kalla världen utanför grindarna och nu sitter det bara i lathet. Jag har bara varit för lat helt enkelt och inte tagit mig tid. Och en liten, liten bidragande orsak kan vara att jag varit uppe i Ammarnäs. En av de bästa platserna på jorden, dock med sämsta möjliga teckning. Tar typ tio minuter att ladda upp en bild. Så ett blogginlägg är typ en timmes arbete.

Jag ska försöka bättra mig. Ett steg i rätt riktning är att jag håller på att fräscha upp sidan lite. Nytt år och nu layout tänker jag. Dock så är headern gamal. Den har jag nämligen suttit och klottrat ihop under ett pass i nattkuren. På den tiden man fortfarande var insatssoldat. Eller det är jag väl fortfarande- har fått min krigsplacering hemskickad i ett litet vitt kuvert. Från och med nu och tio år fram över så kommer jag i händelse av krig att rycka in som insatssoldat. Svart på vitt står det där på papperet.


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0