En hyllning till solen!

Vila sägs göra underverk för tankarna och det måste verkligen stämma för imorse när jag vaknade efter en lång sovmorgon så kom jag på det. Felet att jag inte kan nyttja datorn i datarummet kan avhjälpas med att byta webbläsare. Sagt och gjort och minsann det fungerade!

Så här kommer bilderna som jag utlovat sedan
torsdagens fotorunda från mitt
älskade Ammarnäs:

Ladan nere på ängen

 

Kvanne eller boskoko (lapska)

 

Det var fler än bara jag som firade att solen tittade fram.

Här kommer Gunvor på skidor med hundarna.

 

 

Avslutningsvis en riktigt fin en som blev min hyllning till solen

sominte synts till på två hela månader:


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0