Rainbow Cake

Nästa gång jag ska göra en tårta, då vet jag vilken tårta jag ska baka!
Det gör inget om det regnar ute, för denna kreation kommer att få solen att lysa!
Regnbågen kommer i alla fall att komma fram...



Bilder hämtade från One Charming Party



Färgglatt och festligt. En perfekt födelsedagstårta.
En sådan tårta skulle jag allt ha velat ha på mitt födelsedagskalas när jag var liten.
Men vem har förresten sagt att man måste vara liten för att få den...?
Jag vill ha en när jag fyller 23!!!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh vilken fantastiskt söt tårta! klart du ska göra en likadan när du fyller år! fattas bara.

2011-02-24 @ 01:05:57
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0