Charmen med livet

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.
Idag till exempel så ska jag strax tillbaks till jobbet, men egentligten så skulle jag strax ha slutat för dagen. A-turen blev en delad tur. Men jag tror på att snällhet lönar sig och sedan gör det inget att jag jobbar lite mer idag, för jag hade ändå inget viktigt inplanerat. Då är det bättre att vara snäll mot en kollega. Men hur som helst så är det en del av charmen med livet. Att man aldrig kan vara riktigt helt säker på hur det blir!


Nej men här blir det inget gjort, sista fotouppgiften kan det nog vara idé att slutföra, för det är inlämningsdags snart på månadens tema som är mat. Här kan du förresten få ett smakprov...

 





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0