Tedrickardagen

Är för ovanlighetens skull ledig och det på en tisdag. Men jag tackar min lyckliga stjärna för hela halsen bränner som eld och jag försöker att få i mig så mycket citronte som bara är möjligt. Samt vitlök så klart, alltid vitlök!



Te dricks bäst i en fin kopp! Dock är det helt omöjligt att ta en favoritkopp ut porslinshyllan utan att ett allt ramlar ut, två för att jag lider av svår beslutsångest.



Ute är det regn och rusk, så att ha pyjamas när klockan nästan är ett känns inte helt fel speciellt inte då jag som sagt inte är helt kurant. Däremot så blir det kanske en liten utflykt snart till ett ställe som jag inte vet vad det heter . vart det ligger eller vad man egentligen kan göra där. Men jag har hört att jag kommer att älska det. Det sista är anledningen till varför jag bestämt ändå ska med.


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0