Skogspromenad med kvällssol

Nu ikväll har lungorna fått andas frisk luft, då jag tog mig en riktigt lång skogspromenad i kvällssolen och bara njöt. För jag insåg att gå i skytteltrafik mellan köket och arbetsrummet för att brygga te, knappast kan kvoteras in som den dagliga motionen!

 

 

 

Nu bullrar tvättmaskinen och alla mina tretton (jag skojar inte) tekoppar är nu diskade. Kort sagt normalstatus har uppnåtts och nu är det tillåtet med en ny djupdykning, även fast det kan tyckas som att jag just kom upp till ytan för att syresätta lungorna. Inatt är det fix med hemsidan som gäller och sedan är föresatsen att gnugga bort tandkrämsfläckarna från golvet, gräva igen hålet i gräsmattan som Ockra krafsat fram samt se till att inte missa dagens i princip enda buss upp till stugan. För att träffa kusinvitamin som kommit tillbaks från sin Spanienvistelse och plocka kantareller med Sanna.

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0