Hjärngympa

Om min mattelärare skulle läsa det här så skulle de nog sätta kaffet i halsen!  Jag har nämligen nu ikväll suttit och räknat matte... För ringer lillebror och behöver hjälp, då åker penna och papper fram! Samt världens bästa miniräknare som kan kommandona plus och minus, går inte ens att jämföra med min grafritare från gymnasiet! Kanske var det därför det inte gick så bra- 0,007 skiljer mitt svar sig från facit, vilket är otroligt irriterande! Så irriterande att jag kommer att sitta och stirra på siffrorna tills det är löst. För lillebror ska få hjälp med sin långa ekvation, så det så!

 

Jag måste bara först ladda med lite te....

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0