Sorseletrion

Håller med VK-reportern, det är fascinerande!  Att hela tre personer från lilla Sorsele är inblandade i kronprinsessansbröllop som går av stapeln nu i helgen! Jag, Hella och Arre- Alla tre är vi på ett eller annat sätt inblandade. Hella mest så klart i och med att hon ska ro brudparet. Jag är inblandad i salutskjutningen och Arre ska vara ombord på Falken som Hella med taktfasta årtag ska ro förbi.

 

Hella den lilla filuren kan man chatta med imorgon klockan fem på Expressen och i Aftonbladet har hon varit med i så många gånger att jag tappat räkningen. Uppgraderade Hella Pella till kändis samma vecka som hon blev intervjuad av Christian Luuk OCH var med på tv4 nyheterna.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rune T

Grattis till er alla tre! Trevligt att ni fanns med i olika funktioner och att Helena uppträdde så "proffsigt" var hon än dök upp. Såg henne senast med Luuk igår. Hälsa Dina två kamrater från mig!



Från 1975 finns det ett avbyte i högvakten med K4, som avlösare. Musikgänget spelade då "Det finns en Klas"... avseende Klas Klättermus. Detta asnpelande på min äldste son...



Håll ut och lycka till!!!



Rune

2010-06-21 @ 17:28:11

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0