Tillbaks till verkligheten

Nu så är ledigheten över och man är tillbaks på basen. Idag var första dagen och det räckte med att kasta en blick på kroppsskyddet för att jag skulle bli aldelens blöt av svett. Tack och lov behövde vi inte bära det så länge! Det är så varmt här att befälen lät oss göra vissa förändringar i dresscoden. Så idag har upptill bara haft  T-shirt, namnbricka och skyddsvaktsarmbindel. M90 skulle inte ha skadat en dag som denna!

Det är varmt. Luften står stilla. Det känns som om hela världen står stilla och jag har dragit på mig en ordentlig huvudvärk, så i stället för att lägga ut bilder så gör jag en tidig kväll. Tolvtimmarspass tär på mer än vad man tror...

Jag & Hella (den sistnamnde nu mer rikskändis ;) )


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0