Sökes: Tjej som älskar hästar

Har varit med i en tävling där de sökte en hästtjej som gillade att skriva. Som handen i ridhandsken med andra ord. Tävlingskraven har jag redan nämnt och det jag var med och tävlade om var den stora chansen att få vara med bakom kulisserna på Göteborgs Horse Show (GHS). Något som inte skulle gå av för hackor, dels för att jag gillar att skriva, men även för att jag än idag minns den tävling i Umeå jag var med och bevakade och där jag var som en igel på vinnaren tills slutligen Kerstin gav med sig och gav mig en intervju. Något annat gick ju inte, för hon insåg att hon inte kunde ignorera en hästtjej med stora strålande ögon som hade pennan i högsta hugg. Kanske sker det igen, om turen är med mig. Man kan ju alldid hoppa(s)!



Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0