Inryck

Åker idag! Tänkte nu när jag kastade mig ner i snödrivan efter min och Ockras snölek nu i natt efter våra gäster åkt att tiden bara har rusat i väg. Det var ju just vår och nu är det januari med inryck och allt!
Har laddad med en sväng upp till Ammarnäs- ridning och arbete med Fidla var ett bra sätt att förleda tankarna. Lika så trevligt besök hos goda grannar och mysstund med momme.

En och annan fjäril fladdrar runt i maggropen, men inte undra på det är mitt kanske absolut största äventyr så här långt. Det enda jag möjligen kan jämnföra det med är Island. Men imorgon är det lumpen- vilket förhoppningsvis kommer att bli ett nytt kul äventyr!





Kommentarer
Postat av: Marléne & Ulf

Ohh, vad vi är nyfikna på att höra hur det går för dig ;)

Stor kram fr oss

2010-01-24 @ 19:01:32
Postat av: Elina

Varm kram och stort lycka till Lisa!

2010-01-24 @ 20:59:50
URL: http://anderssonelina.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0