Valentines day

Få lär ha missat det, men det är alla hjärtans dag idag. Ett jippo som amerikanarna infört för att tjäna pengar, dock en ganska rolig dag. Mannen bakom Pretty Woman, Gary Marshall har kommit med en ny film som jag var sugen på att se och passande nog hette den Valentines day, dit släpade jag min pojkvän. Biosalongen var mer eller mindre full med kärleksfulla par. Men bion var bra, allra bäst var Julia Roberts. Inte för att hennes rollprestation var så framstående, men för rollen som hon spelade. En kvinnlig soldat och en av slutscenerna fick mig verkligen att smälta och tänka till lite extra. Men i övrigt så var det en mysfilm fullspäckad med kändisar. Varm och lite rolig, så skulle jag nog vilja beskriva den. Men inget oförglömligt direkt och ingen film som kommer att kamma hem en Oskarstatyett. Men likväl sevärd.

 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0