Pilot light

Snart är permisen över. Tiden går så fort när man har roligt. Men lika roligt har man när man har kommit ner igen Det är bara all flygning som är jobbigt tråkig.
Borde förresten packa min lilla packning och kanske läsa någon till sida juridik. Sluta äta knäckebröd och organisera mig själv lite. Men det är skönt att allt bara är kaos, det är inte ofta det händer. Ska kanske byta låt på Spotify och lyssna på någon annan än Oskar och hans band Pilot Light. Får man inte det bästa så får man nöja sig med det näst bästa, som du hör så skulle jag gärna hört honom spela igår kväll! Men han lät spotify göra jobbet. Men går kvällen var ändå lyckad ;)
Och på tal om musik så är jag sjukt nyfiken på att höra vad Josh har mixtrat ihop i Memphis! Ska nog kanske ta och ringa honom..eller kanske packa. Nå väl bode kanske kolla med Nilsson först om vi åker ner tillsammans. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Eva Jemina Kemppainen

Liiiisa!! Vi saknar dig på Log 701.

Jag är ensam tjej nu bland grabbarna.

Men grannar är ju inte så illa ändå.

Hoppas du har en skön permis och alla hjärtans dag!

Vi ses imorgon kväll.

kram

2010-02-13 @ 16:16:14
URL: http://evajemina.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0