Tillökning i familjen

I flera månader har jag gruvat mig. Förberett mig på världens mest komplicerade prov med vad jag trodde skulle bestå av en massa svårförklariga termer och genträd. Men det blir aldrig som man har tänkt sig, vet att jag har sagt det förut men så är det. Termer som pollyploiditet, bastocoel, chelicherer och liknande termer dök aldrig upp. Istället var tentan uppbyggd på ett sådant sätt som nog av de flesta andra skulle ha setts som relativt enkelt, men som för mig som ställt in mig på att få skriva av mig lite inlärd information gick bet. Istället var det massa organismer ur djurriket som det fanns bilder på som man skulle artbestämma. Ooops.. inte vad jag hade tänkt mig med andra ord. Förhoppningsvis godkänd, men är heller inte förvånad om jag inte blir det. För huvudet kändes som en tegelsten redan innan jag började, eftersom jag inte kunnat sova så bra inatt, så tankeförmågan var inte tipp topp. Blev dock lite piggare efter att kroppen fick en sockerchok i form av godis efter tentan. Vi firade Sanna och en eventuell framgång för mig. 

Men nu är siktet inställt på sängen och lillan har gosat ner sig bland skorna i hallen. Får se när valpen utan namn väcker en imorgon...





Har du något bra namnförslag till en Hälleforstik på lager?
Skulle i sådanafall gärna vilja veta de/dem!

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0