Mirakeldricka som är bra mot allt

Ungdomsdroppar. Är bra mot allt och lite till. Nyttigt.

Ja, utläggningarna är långa om varför jag ska dricka upp mitt glas med björksav, varje morgon. Tycker att ett glas per år eller så är nog. Men nej, mamma hävdar bestämt att det är värsta mirakelmedicinen. Bara att dricka och bita ihop med andra ord.


Slog sönder en lampa igår. Eller inte jag, utan snarare tyngdlagen. En av mina dvd-filmer föll nämligen ner från en hylla och landade på en av mina IKEA-lampor som gick i flera bitar. Av en dvd-film!!! Så ömtålig var den och avståndet den föll ner med var kanske högst fyra decimeter! Men som tur var den inte allt för dyr, så det gjorde inte så mycket.

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0