Björnbesök

Läste i tidningen idag att det inte är ovanligt att björnar så här års dyker upp inne i samhällen. Precis vad det gjorde här i helgen. En vad man tror var en björnunge var på upptäcksfärd och sågs i korsningen just utanför huset där jag bor!
Och jag är mest arg över att jag inte satt uppe ett tga till och pluggade, för då hade jag troligen sett björnen! För det är mycket roligare att se den från sitt egna fönster än när man är ute i skogen, I know!
Så just nu är jag bara lite halvsur över att jag missade den och man är säker på att det var en björn som var ute och lufsade eftersom man har hittat björnspillning en bit härifrån.

Tentaplugget kallar och om ett dygn från nu så kommer jag att gå ut ur provsalen och förhoppningsvis känna mig riktigt nöjd! Men tentan kommer nog att vara svår, eller det beror helt på vilka stickfrågor han plockar ut från alla de levande organismerna! För det är ganska omfattande...

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0