Växtmagi

Idag har jag haft flyt. Hittade min mobil, som någon vänlig själ hade lagt undan (tappade den igår på träningen).
Har lyssnat mig igenom fyra långa föreläsningar, samt besvarat alla frågorna som hörde till.
    Sedan har jag även stuckit ut näsan i det strålande fina vädret idag. Jag och min moster och hennes man tog nämligen en tur upp till Okkovaare och fräste upp lite pyttipanna på fjälltoppen. Vilket så klart smakade fantastiskt gott. Inget är så gott som då man är hungrig och äter ute =)
Det var underbart väder, som gjort för att fota. Vilket medförde att jag letade motiv medan jag körde, vilket så klart medförde att min skoter sjönk som en sten i pudersnön. Så det blev till att ta fram spaden och gräva. Men tillslut så kom jag mig lös, bara för att en stund senare se Tage köra fast med sin skoter. på nästan samma ställe. Nåja, bägge skotrarna står i skotergaraget, hela. 




Nu ska jag ta och bege mig till stallet, är lite för slut för att rida. Men eftersom jag har varit duktig idag,så ska jag unna mig en ridtur imorgon, i det förhoppningsvis lika vackra vädret!

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0