Teatime

Jag och Stina borde egentligen inte få umgås. Roligt för oss, men kanske farligare för våra respektive som bara suckar.
  För förra helgen när jag var i Umeå så gjorde vi nämligen en kupp. Just när Jonas skulle sjunka ner i soffan efter att ha skruvat ihop orbitreken som Stina hade beställt från tv-shop, så meddelade vi att vi hade beställt te över internet för si så där några hundra. Väldigt gott te kan tilläggas, men jag vet inte om det gör killarna så hemskt mycket gladare!

Men idag så kom äntligen allt te, brevlådan var så full av saker till mig (fick mer än bara ett paket idag..), så mamma skämtade att jag nog borde skaffa mig en egen brevlåda och ställa brevid familjens befintliga =)





www.fotoakuten.se

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0