Pigg som en mört

Tänkte att jag skulle vara det idag under mina maratonföreläsningar. Men tyvärr så efter några timmar med stillastående luft, så var jag inte lika pigg som den mört som jag idag dissekerade.
  
Dagens framsteg:
Inte lika lost längre under föreläsningarna.
Jag har även lärt mig hitta lite bättre på universitetet, bl a så vet jag nu vägen till kemiförådet och vart biblioteket ligger.
Jag lyckades ta ut alla organ förutom mjälten, fast mitt skyll blev att den var för liten så att jag inte hade uppmärksammat den, förrän den var punkterad och utsmetad.
Jag åkte buss, och kom fram. På rätt ställe och på första försöket!


De inte lika skojiga
Några tjejer har hoppat av kursen eftersom de tyckte att de blev för mycket. Bland annat tjejen som övertalade mig att fortsätta kämpa. Synd, eftersom Cia är en verkligt härlig tjej.

Men men, ska återvända till ryggsträngsdjuren och inte fortsätta sitta vid daton eller prata med Stina. Eller kanske rent av sängen, charmtrollen har gått och lagt sig för ett bra tag sedan och hela huset är tyst. För ett tag.

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; okej :)

ne försöker bli frisk xD

barn och fritid sista året :D

2009-03-07 @ 16:49:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anton

Nu har du fått svar i min blogg :)

2009-03-09 @ 21:40:21
URL: http://brommaihfs.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0