Jag har en plan

Har varit sjukt pysslig av mig idag, när jag nu vaknade. Kom nämligen hem rätt så sent i natt :P
Åkte ner till Sorsele, efter mindre än ett halvt dygn av Ammarnäsvistelse. Kom hem just i tid till att vinka adjö till Hella och när jag väl kom hem så var det fullt kaos. Lillebror har nämligen flyttat hem igen, så det var flyttkartonger överallt. Och även jag hade en del städning att göra, så vi har städat idag. Men jag var även ute och arrangerade rabbaten utanför lekstugan, som jag hade tänkt måla om när tiden räcker till. Och det roliga är att grannbarnen har börjat att leka där, så det känns som kul att göra den lilla timrade lekstugan fin =)
   Nej, nu ska jag sätta igång med min pysselbok.
Jag har nämligen en plan...




Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig :D

2009-06-15 @ 20:46:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0