The Illusionist

Rolig dag!
Jonas körde hit från Malå. Vi sammanstrålade med Sanna och Linda en stund, åt på hotellet och sedan åkte jag och Jonas och tittade på pilgrimsfalkarna. Fick naturligtvids ingen bra bild på, men jag hade heller inget stativ med mig.     Såg the Illusionist när vi kom hem. Den var betydligt bättre än vad jag trodde den skulle vara, så det blev ännu en glad överraskning! Och även Jonas var bara lovord. Sedan när han farti så grabbade jag målarpenseln och gick loss på min gammla lekstuga. Men jag hann inte så lång eftersom det började att regna och då hade klockan hunnit bli åtta, så det var dags för Ernst att kliva fram i rutan. Men det visade sig att jag inte hade magiska fingrar, snarare klåfingriga. Så det blev inget tv-tittande, men det var nog lika bra. Jag gick och gjorde annat istället, som att skicka bilder till Clara och prata med Hella.


 





Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0