Dagen då jag skulle bli intervjad

Idag har jag åter igen haft en bra dag. Okej, väderleken kanske inte har varit den bästa med mer än minus trettio grader ute, men om man bara klädde sig ordentligt så gick det visst att vara ute. För som min dagisfröken sa för väldigt många

år sedan och som jag tycker förföljde en under hela skolgången var mottot:

Det finns inget dåligt väder,
bara dåliga kläder


Så jag klädde mig och var ute och klöv lite ved och grejade på =)
Sedan packade jag ihop det lilla jag skulle ta med mig ner och när jag väl var nere hämtade jag först ut min nya dator ( en studio 15 som verkligen är jätte snygg och som hitintills har fungerat superbra). Sedan snodde jag in på Ica och hämtade ut all min kurslitteratur som jag behöver nu när jag ska läsa artkunskap. Sedan så var det hög tid att bege sig till Biacaut, där jag skulle möta reportern. Men det var stängt, så vi tog en fika hemma hos mig istället. Medan han frågade ut mig om min resa. Och det var samma reporter som tidigare intervjuade mig innan jag åkte iväg, så det blev en uppföljare till den artikeln. Och jag tror att det gick ganska så bra. Okej, endel frågor fick jag tänka efter rejält på & allt kanske inte låter så där super klyfigt när det väl kommer i tryck. Och kanske blev inte bilden blev den finaste, Men det kan jag inte göra någonting åt nu. Sedan så har jag alltid haft en benägenhet att se lite underlig ut på kort, så det är inget nytt.
   Och efter lite mer än en och en halv timma så var både han och jag tvugna att fara, och han skulle åka åt samma håll som jag, så han gav mig skjuss till sjukan. Sedan dess så har jag alltså jobbat, gått hem i vetskapen om att någon viktig kroppsdel skulle kunna förfrysa i kylan & käkat lite middag medan jag slitit upp mina paket =)
Och ett av dess innehåll använder jag mig av nu och den är så bra så =) Röd & fin =) Tack Jonas för hjälpen!
       Förresten, det är en person som ska grattas idag! Och det är inte vilken person som helst, det är min kusin Maja som har tagit sjuksköterskeexamen idag!

Men nu bara måste jag gå & sova om jag ska orka up imorgon och jobba!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Clara

svar: det tycker jag att du ska! trevlig kväll.

2009-01-18 @ 19:54:17
URL: http://collman.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0