The year the horses came

Idag har varit en riktigt bra dag!
Vaknade tidigt imorse och tog en långpromenad i mörkret till kyrkogården och tände ett ljus för morfar.
   När jag sedan kom hem så kröp jag upp i en skön fotölj framför brasan och läste klart boken som jag lånat av "moster med de gröna fötterna". Den var riktigt bra! Titeln, ja den kan ni se här ovan och kvinnan som skrivit den är Mary Mackey. Rekomenderas varm till alla er som har läst serien om Ayla och uppskattat dessa! 
   Men nu står det kycklinggryta på menyn och eftersom jag är en av kockarna så är det nog bäst att jag börjar röra mig i riktning mot köket =)


Kommentarer
Postat av: Johanna



Ah, paminn mig om denna bok eller stall den pa nan hylla i riktning mot var stuga. Jag alskar bockerna om ayla!

2009-02-17 @ 03:08:01
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/sydamerika

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0