Blind date

Är ganska så mör efter nattens strapatser, eller rättare sagt mina fötter är. Kom hem vid fyra och snart ska jag tillbaka och börja ett nytt arbetspass. Hade tänkt att göra bort lite plugg idag, men jag har varit helt slut och inte gjort någonting.
     Om man räknar att man inget gör när man läser på lite om andra tranbärsdrinkar än de allra vanligaste så som Cosmopolitan. De har nämligen fått hem en stor pall med just den sortens juice och nu ikväll vil jag testa några nya drinkar =)

    Och det roligaste med alla drinkar är att de har så roliga och varierande namn, så det blir aldrig långtråkigt i baren, sedan så får man ju också umgås med en massa folk =)
  


Blind date

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Hej :)

Härligt att du har blivit frisk nu :)Själv är jag lite hostig och förskyldningen vill verkligen inte ge sig :( HUr mkt snor producerar kroppen igentligen? Det e en intressant fråga ;) hehe



Neej vad kul med symaskin :)Var några år sen jag fick min egna symaskin... En underbar julklapp som jag fick oxå då :) Och hemma hade vi då en jätte gamal symaskin som knappt gick hehe... Så blev att jag fick sy en del ifall typ byxor skulle sys upp och så vidare hemma ;)



JO men känns som det börjar bli sent med stickning av halsdukar dock..:/ MEn man kan ju alltid försöka ;) hehe Ha ju bilder på halsdukar jag har gjort även om de är det samma garn fast i olika färger..



Aaa ok ok... har du utbildning inom servering och sådant? Du kasnke har gått som mig hotell och resturang? hehe



Ååå bägge dina kurser låter ju jätte intressanta... Fast lite avancerat ändå...



Ha det underbart!

KRam kram

2009-02-14 @ 21:56:33
URL: http://nyttarnyttliv.blogg.se/lisasdagbok
Postat av: Johanna

Sa du jobbar i baren nu? Harligt! Du har da sa du star i.. jag kanner igen mej i nan? vem kan det vara? Tror du vi kan vara slakt? ;)

Takte bara saga typ tre veckor senare att jag tagit med mej din mascara tror jag. Om det ar mojligt att du haft en guld/gra/beige till Umea helgen nar vi sags sist som sen inte kommit till ratta? Isafall: sluta leta, den ar i sydamerika =)



har ar allt bra, kom precis tillbaka fran amazonas, dar fanns insekter ma du tro! =) jag kan inte namnet pa en enda forutom spindel men det raknas val inte.... assa vet jag nu att hundrafoting har bara ett benpar per kroppssegment medan tusenfotingar har tva benpar.... hoppas du har nytta av det pa nat prov! =) kramar

2009-02-17 @ 03:05:13
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/sydamerika
Postat av: Johanna

Sa du jobbar i baren nu? Harligt! Du har da sa du star i.. jag kanner igen mej i nan? vem kan det vara? Tror du vi kan vara slakt? ;)

Takte bara saga typ tre veckor senare att jag tagit med mej din mascara tror jag. Om det ar mojligt att du haft en guld/gra/beige till Umea helgen nar vi sags sist som sen inte kommit till ratta? Isafall: sluta leta, den ar i sydamerika =)



har ar allt bra, kom precis tillbaka fran amazonas, dar fanns insekter ma du tro! =) jag kan inte namnet pa en enda forutom spindel men det raknas val inte.... assa vet jag nu att hundrafoting har bara ett benpar per kroppssegment medan tusenfotingar har tva benpar.... hoppas du har nytta av det pa nat prov! =) kramar

2009-02-17 @ 03:06:20
URL: http://johannawestbergs.blogg.se/sydamerika
Postat av: elina

hej lisa!

gud vad roligt att läsa din blogg igen, gillar det du har att berätta, särskilt den genomförliga uppdateringen om vad som hänt i sorsele. fniss ;) Förreseten, du är utmanad! Hoppas du har det bra,kramar!

2009-02-18 @ 16:04:22
URL: http://anderssonelina.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0