Kampen för ett friskt hjärta

Nu har hjärt- och lungfonden dragit igång en kampanj till stöd för alla de barn som har ett hjärtfel. Genom att köpa en gullig, liten pin för 25 kronor hos t ex. Hemtex, Hemköp eller Gina tricot så stöder man deras arbete för friska små barnhjärtan.

    Nästa gång jag är inne i en affär som säljer dessa pins, så ska jag minsann köpa en, och det tycker jag att du också ska göra!

Och man hoppas bara att större delen av summan går till det egentliga ändamålet, och att det inte blir som med rosa bandet där jag hörde att endast en mycket liten del gick till bröstcancerforskningen...

Många bäckar små, gör en hel å...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Fint namn du har måste ju jag börja med och sen måste jag ju säga att det var trevligt att du hade kommenterat min blogg, lämnat lite spår ;)

Jag går lärarutbildning och går en utbildning som är lärande genom textil. Ganska roligt. Har åldrar från 0- åk 3.

Vad gör du annars? Jobbar, pluggar?

Kram Lisa

2009-02-04 @ 17:00:25
URL: http://nyttarnyttliv.blogg.se/lisasdagbok

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0