Jakten på de försvunna fröna

Har suttit större delen av dagen i föreläsningar, närmare bestämt i tre. Varav den sista var mest intressant som behandlade arkeologiska utgrävningar =)
     Fast det var inte alls så intressant till en början och helst av allt skulle jag vilja att en snygg riddare skulle ha kommit och fört bort mig. Eller varför inte herr Beckham som för ett tag sedan  ställde upp sig framför Annie Leibovits kamera och medverkat i Disneys drömporträttserie där mängder av kändisar medverkat....

Här är några av bilderna:



David Beckham prins Philip i Snövit










Bild 1 (från vänster): Rachel Weisz som Snövit
Bild 2: Scarlett Johansson som Askungen
Bild 3: Beyonce som Alice i underlandet
Bilderna har tagit från Peters blogg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Lisa :)

Jasså ush det lät ingen vidare att du också var sjuk då :( Idag kom jag hem och kollade tempen och såg att jag hade feber :( Så är jag inte frisk på fredag så får jag knapra piller eftersom jag har en massa inlämningar och prov och sånt som jag måste gå gå... Sååå typiskt... Hoppas du blir bättre du med snart då :)



Jo jag kan väl sy men överdrivet duktig är jag kasnke inte hehe..:P Iof så tycker min sambo att jag ska sälja typ halsdukar och sånt... det är väl typ det enda jag kan göra i stickningväg ;) Hehe Men han tycker även jag ska sy tygpåsar som folk ska köpa.. men svårt att få folk att köpa nått och kunna komma igång... Men men...



Åå du duktig du är som ha orken att jobba samtidigt... Ååå nu blev jag nyfiken på dina kurser.. vad är det mer ni gör? nyfiken ;)

Krya på dig!

Kram Lisa

2009-02-11 @ 19:57:44
URL: http://nyttarnyttliv.blogg.se/lisasdagbok

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0