Det vandrande skatboet

Ja, idag är det alltså Robert födelsedag. Och jag har varit igång sedan killarna klev utanför dörren imorse.
Städar, diskar, bakar och pysslar på. Ska sedan ner på stan en sväng och förhoppningsvis hinner jag plugga lite innan jag ska börja laga mat, karibisk kycklinggryta har älsklingen önskat. Så det är det som står på dagens meny.
     Men nu ska jag nog försöka få bukt på mitt hår, som nuförtiden lever sitt egna liv. Permanentningen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev mer rufs än lockigt. Och självklart glömde jag min borste hemma, så jag var nere på stan i förrgår och införskaffade mig en ny. Samt mössa och vantar, för det har snöat här i helgen! Jag och Robert var ute och gick i det fina vädret igår och stod och tittade på svanarna i ån, när jag fick dagens helt klart gladaste nyhet!
     Jag har även fått en hel del kommentarer om min intervju i Västerbottningen. Vilket är riktigt roligt! Har även skickat varsitt ex till farmor och farfar så dem också får läsa =)

Nej, det här duger inte, måste fortsätta! Morsning korsning

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Hej :)

JO jag blev väl familjens skräddare om man säger så hehe ;)Men det är kul... Syr även en massa saker som går sönder ibland för några kompisar :) Det är kul att de uppskattar och tycker om det man syr och även lagar för dem :) hehe JO gäller ju dock oxå att ha tid att sy osv så som du säger...



JO jag funderar kanske på att ge mig på att sticka schalar eller nått som man kanske kan ha till sommaren men får allt kolla lite mer på detta ;) hehe, men skrev jag det att istället för att jag ska få garn från en kompis till mig födelsedag så ska jag köpa och göra en halsdduk till henne till min födelsedag så ska jag få 150 kr och hon gör reklam för mig hehe..:P Jag tjänade HELA 30 kr på det men men.. en kul grej bara... så har jag något att göra (även om jag har fullt upp med annat hehe) och jag behöver inte sitta och sticka på något som bara ligger för att jag tjänner mig "tvingad" att sticka något för att jag fick garn... osv osv hehehe..:p



JO men det e ju gott att ha ett jobb i sidan av iallafall :)



Ska se om man kanske ska läsa sommar kurset till sommarenlovet istället för att jobba....;)



Är en fördel att gilla att lära sig nya saker ;) hehe



Ha det gott!

Kram kram



2009-02-23 @ 21:44:25
URL: http://nyttarnyttliv.blogg.se/lisasdagbok
Postat av: Mirka

Hej hur gjorde du för att du fram själva ordspråket? åh sitter här och blir helt tokig!

tack på föhand!

2009-02-24 @ 00:23:24
URL: http://www.mickiis.tk

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0