En sönderbränd påskkärring

Haha, skrattade åt mig själv imorse när jag såg mig i spegeln. Igår tittade solen nämligen fram,just när Macke var påväg att åka hem. Så släkten packade ner sig i kälkar och på skotrarna och så bar det av upp till Blåtja, en av våra många stugor. Jag skottade av taket och lyckades med konststycket att INTE trilla ner =) Sedan så gjorde jag de andra sällskap på renskinnen och låg där och solade. Och jag var väl lite för ivrig och lite för ovan vid solen, så idag ser jag inte riktigt klok ut! Det ser nämligen ut som jag bär vita solglasögon idag...suck. Och jag som ska servera och stå i baren ikväll!


Sedan så var det bastubad och pizzabak igår kväll. Och nu idag kommer solen förhoppningsvis att kika fram och om det inte blir så så blir det tunnbrödsbak i bagarstugan. Och sedan om vi kan och orkar, skidtävling! Funderar än vad jag ska klä ut mig till, något roligt förslag?

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

hoppas du har en jättebra dag :)

2009-04-11 @ 17:17:36
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0