Min natt i Rom

Haha, där fick jag er allt! Men det låter helt klart mycket glammigare  än vad det egentligen var. För alla som känner mig vet att jag inte spenderade förra helgen nere i den italienska huvudstaden. Dock så var jag inte hemma, utan hade åkt ner till Sundsvall över helgen för en shoppingresa. Där jag faktiskt bodde i ett stort rum som råkade heta just Rom. 
     Menigen med våran Sundsvallsresa var att besöka IKEA, där vi spenderade större delen av lördagen. Dock så blev det ingen fotölj för min del, eftersom den som jag hade sett ut visade sig vara både oskön och för stor för att rymmas i bilen. Även den kontorstol som jag sett ut i förväg, visade sig inte alls vara lika skön som jag hade trott (men lika snygg som i katalogen var den i alla fall). Så summa sumarium så blev det varken någon ny fotölj eller kontorsstol.
     På lördagskvällen gick vi sedan ut och åt. Och jag kom så klart på att jag hade glömt min legitimation och sprang därför tillbaks för att hämta det. Men när vi kom dit så behövde jag inte visa det. Just typiskt nu när jag nu hade gått för att hämta det. Men jag antar att det var för att jag var ute med mina föräldrar samt  min moster och hennes man. För annras så brukar jag minsann inte komma undan (om det inte är för att gå in som barn, då brukar det minsann inte vara några som helst problem).
     Och jag skötte mig ganska snyggt inne på IKEA måste jag säga (nu hörs det väl som jag är värsta vilden, vilket de flesta kan intyga att jag inte är), utan kom bara ut med saker som stod på min handelslista..vilket medförde att jag packade upp inte mindre än fem lampor när jag kom hem :)  Och det var helt planerat..I promise!







En av fem lampor som jag kom hem med.

Denna är en mindre varianten av bordslampan KNUBBIG

(Köpe även den stora)

OBS! Tjejen i kassan varnade mig att dessa lampor var väldigt sköra. Så ett tips kan vara att om du vet med dig att du har långt hem, att linda in dem ordentligt, så att de inte går sönder!
 


Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0