Fina kakan!

Jag älskar att baka och här visar jag några formar som skulle göra bakandet ännu roligare! För det sägs ju att man även äter med ögonen, och vad är då inte mer passande än en fin liten form till kakan?
Här kommer mina sju favoriter:



3 par i hjärtan



Fri som en fjäril





Blomstrande hjärta

Fyrtal i kakor


Sagostugan


Flitig som ett bi





Och sist men inte minst, ett knippe rosor!
Som för övrigt är min favorit. Alla dessa roliga kakformar kan hittas hos Inreda.

Och när kakan sedan är gräddad och klar, ja då vore det synd om man inte kunde visa det. Och en sönder fallen kaka är inte roligt. Vilket lätt kan undvikas med hjälp av denna kaklyftare.



Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jätteroliga o fina formar :)

2008-11-19 @ 00:37:47
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0