Två nötcreme och en moviebox

Jag håller med Zebastian, boken är bra. Har snart läst ut den och nästan alla kapitlen var roliga.

   Och på tal om det, i förrgår så kom Elina och hrnnes pojkvän Zebastian på besök. Visade Elina runt på gården, medan Zebastian sträckte ut på min säng och sedan visade de mig deras rutt som de kört runt ön och alla de platser de hade besökt. Elina visade på kartan, Zebastian skötte bildvisningen :) Sedan var det middag och så blev det så att de sov över här, eftersom tälta i spöregn inte är så kul..
Ska nu ut och rida med Katta (De skodde Bläsi och Krummi igår!!!)
Bless!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lisa,har just läst i din blogg om alla dina funderingar.Jag vill bara säga två saker.För det första är du ALLTID välkommen hos oss närhelst du vill eller behöver det.För det andra så kan du bli vad som helst.Du har mod och ambitioner så det räcker till vad som helst.Men det är inte konstigt att du funderar.Jag vet hur många som helst som är i samma sits som du.Ta det bara lugnt,det kommer att ge sig så småningom...

Kram Moster

2008-07-20 @ 10:32:51

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0