Kuddkrig

Hade tänkt att ta en dagstur och gå upp på fjället. Men dels så vaknade jag sent (jag och Katta kom inte hem från våran ridtur förrän klockan var halv ett..) samt att molnen låg som ett tjockt, lågt liggande täcke över dalen.  
Så jag har haft en riktig innedag idag och läst min nya bok, fotat (okej det gjorde jag ute :P), haft kuddkrig med Freyja och sett på medan Katta sprungit runt och städat. För Maria och Malin, två svenska tjejer som har varit här och jobbat tidigare, kommer på besök. När de nu dyker upp, för jag hörde att det var trafikstockning .
     Dock så funderar jag nu på om jag ska ta mig en löpar- eller ridtur. För att ha något att göra. För det lär ta ett tag innan vi ska äta, med tanke på att vi ska vänta på dem som sitter fast i en bilkö 30 mil bort...

Kommentarer

Tack för att du lämnar ett avtryck efter dig!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0